dissabte, 29 de novembre del 2008

MINIACTIVITAT 2.3


Aquest a-map ha estat realitzat a partir dels diversos a-maps dissenyats per les companyes Alba Montel, M. Del Pilar González i jo mateixa, Núria Garcia.
Les tres vam coincidir en la intervenció en la carpeta de La Ciència i la Tecnologia a l’escola, i la Pilar i jo mateixa vàrem realitzar ambdues la segona participació en la carpeta de Relació Ciència, Tecnologia i Societat.

CONCLUSIONS MINIACTIVITAT 2.3.

El debat ha estat una eina que ha facilitat l’aprenentatge significatiu perquè, a més d’estar molt ben estructurat i dissenyat, ha fet ús de les funcionalitats que ofereix un entorn virtual.
Per altra banda, crec que els/les alumnes hem respòs al nivell d’exigència demanat pel consultor ja que ell també ha predicat amb l’exemple, la qual cosa engresca per tal de mantenir una participació activa i una implicació en la tasca.

Personalment estic realitzant un canvi conceptual molt important, no només a nivell dels esquemes mentals previs referent al concepte de ciència, tecnologia, societat, educació i tècnica i la relació establerta entre tots ells, sinó també a nivell de l’ús de les TIC. Fins ara les concebia com un recurs més, útil però prescindible. Actualment estic començant a descobrir totes les potencialitats de les TIC i entorns nous (com els programaris emprats) que eren totalment desconeguts per mi.